Praha/Mnichov, říjen 2015: Poradenská společnost Roland Berger mění svou značku na trhu. "Titanium B" kombinované s názvem Roland Berger tvoří nové logo přední mezinárodní poradenské firmy evropského původu. Roland Berger rozšiřuje portfolio svých služeb daleko za hranice klasické poradenské firmy. Díky nové kombinaci poradenství, technologie a kapitálu poskytuje Roland Berger svým klientům ucelené spektrum služeb s vysokou přidanou hodnotou. Iniciativy jako nová evropská digitální platforma Terra Numerata™ ukazují zkušenosti a znalosti v oblasti digitalizace, nových technologiích a nových obchodních modelech. Výrazem změny identity společnosti mění Roland Berger své logo – potřetí od doby, kdy byla společnost před 50 lety založena.

"Aby byli schopni naši zákazníci v těchto rozbouřených dobách uspět na trzích, kde působí, jsme přesvědčeni, že potřebují poradce, kteří přicházejí s inovativními přístupy a jsou zaměření na hodnoty," říká Charles-Edouard Bouée, CEO Roland Berger. "Rebranding společnosti je naplněním naší vize být vždy o krok napřed a díky inovativním impulzům vytvářet pro naše zákazníky řešení s přidanou hodnotou."

"Ttitanium B" je symbolem pro výjimečnost a sílu. Titan je tvrdý cenný kov, který se, ve formě slitin s dalšími prvky, používá v mnoha průmyslových odvětvích, jako např. doprava, farmacie nebo zdravotnictví. Jako takový reprezentuje živost, přizpůsobivost, odolnost a houževnatost společnosti a zároveň velkou motivaci firmy pracovat s partnery napříč odvětvími, regiony a zeměmi s cílem vytvářet na míru šitá řešení.

"V Roland Berger soustavně pracujeme na tom, abychom poskytovali řešení, která budou reflektovat potřeby našich klientů na stále více globalizovaných trzích," uvedl Philip Staehelin, Managing Partner Roland Berger Czech Republic

Průlomová myšlenka – Základ obchodního úspěchu ve volatilním, nejistém, komplexním a nejednoznačném světě
Globálně působící společnosti instituce a organizace potřebují uspět ve volatilním, nejistém, komplexním a nejednoznačném světě (volatile, uncertain, complex and ambiguous, zkráceně VUCA). Společnost Roland Berger navrhla řešení, které dopomáhá firmám dosáhnout úspěchu v tomto prostředí. Základ je odvozen z amerického vojenského učení: 1) plné využití všech dostupných technologických možností; 2) vytvoření organizace schopné flexibilně reagovat, např. nastavením rovnováhy mezi centralizovaným a decentralizovaným řízením; 3) změna firemní kultury a nastavení, které umožňuje na jedné straně otevřenost (např. spolupráce při výzkumu), na druhé straně udržení firemních tajemství (firemní patenty, kontrola dat).

Terra Numerata™, Evropská digitální platforma
Nejdůležitější inovací ve světě VUCA je digitální transformace, která zcela mění hodnotový řetězec ve většině průmyslových odvětví. Společnost Roland Berger představila evropskou podnikatelskou platformu Terra Numerata™, která tuto výzvu reflektuje. Tato platforma představuje širokou základnu pro evropské uskupení. Je otevřena start-upům, investorům, poskytovatelům technologií a hráčům v oblasti digitalizace. Přivádí dohromady společnosti různých velikostí a pomáhá jim pracovat společně a pomocí nových obchodních modelů být hnací silou inovativních řešení. Roland Berger spolupracuje v rámci této platformy např. s globální venture kapitálovou společností e.ventures. Dalším příkladem je nový Digitální Inovační Hub, na kterém Roland Berger spolupracuje se společností Visa.

Průmysl 4.0. – Roland Berger jako partner průmyslu
Digitální transformace znamená pro průmyslová odvětví zásadní strukturální změnu. To s sebou na jednu stranu přináší velké možnosti, na druhou ale také velká rizika, zvláště v Evropě. Experti ze společnosti Roland Berger pomáhají společnostem na celém světě s definováním a zpracováním nových firemních strategií. Optimalizace stávajících modelů se ukazuje jako nedostatečná, důležité je přicházet s novými a udržitelnými řešeními. Pro výrobní odvětví je důležité pracovat na třech oblastech: na využití digitalizace ve vlastní výrobě, na definování produktů a na nastavení nových nebo upravených obchodních modelů. Společnosti Roland Berger dále pomáhá politikům a leaderům velkých společnostní v naleznutí možností spolupráce při nastavování globálních standardů.

 

Společnost Roland Berger GmbH, založená v roce 1967 v Mnichově, se postupně stala jednou z vedoucích společností v oblasti strategického poradenství. Prostřednictvím 50 kanceláří ve 36 zemích úspěšně působí s více než 2.400 zaměstnanci na globálním trhu. Společnost funguje jako nezávislé sdružení partnerů, vlastněné téměř 220 partnery.

 

Monika Dvořáková
Roland Berger GmbH
Na Poříčí 24
110 00 Praha 1
Czech Republic
Tel.:: + 420 210 219 599
monika.dvorakova@rolandberger.com

 

Milan Deutsch
Public relations
EMD consultants
Tel: 775 556 587
milan.deutsch@emd-pr.cz