Značka Fjällräven nabízí nadčasové, vysoce funkční a kvalitní outdoorové oblečení a vybavení, které je šetrné k životnímu prostředí. V prodejnách HUDYsport bude kromě vlajkové značky Fjällräven k dostání také obuv značky Hanwag a outdoorové vybavení Primus a Brunton.


„Jsme velmi rádi, že budeme od března oficiálně spolupracovat právě se společností HUDYsport,“ říká Harald Heim, generální ředitel společnosti Fenix Outdoor, která zastřešuje výše zmiňované značky. „S rostoucím povědomím o našich značkách a poptávkou po našich produktech v České republice jsme potřebovali najít způsob, jak rozšířit naši distribuci a zároveň udržet naše zaměření na profesionální distribuci na vybraných místech. Především díky tomuto zaměření na vysokou úroveň služeb a profesionalitu vnímáme partnerství se společností HUDYsport jako logický krok. Jedná se totiž o stejné atributy, které HUDYsport ztělesňuje. Jsme hrdi a poctěni, že jsme se stali partnerem právě HUDYsportu, jednoho z předních outdoorových odborníků v Evropě. Díky síti jejich obchodů si tak bude moci dopřát Fjällräven vybavení v České republice opravdu každý.


„Naši zákazníci značku Fjällräven znají, protože některé její produkty již máme v nabídce. Od března však v našich prodejnách nabídku nejen rozšíříme, ale také představíme prostor zcela dedikovaný této značce. "Shop-in-shop" je u zákazníků stále více oblíbenou formou nákupu, jelikož usnadňuje orientaci v nabídce značky, a díky vlastnímu designu umocňuje její charakter,“ říká Ondřej Johanovský, generální ředitel české outdoorové firmy HUDY sport.


Portfolio značky Fjällräven je velmi široké, zahrnuje nadčasové a kvalitní oblečení zaměřující se na specifické, nejen outdoorové podmínky, dále batohy, tašky, doplňky a další vybavení, které si vyberou nejen outdooroví nadšenci, ale také všichni ti, kdo se chtějí odlišit při každodenním nošení. Další ze značek, které budou v obchodě k dostání, je tradiční bavorská obuvnická značka Hanwag, která se již od roku 1921 specializuje na výrobu pohorek a bot pro outdoorové aktivity a její devízou je ruční výroba a kvalitní řemeslné zpracování. Tato značka bude vlastně comeback, jelikož HUDYsport byl jejím dlouholetým distributorem na území ČR. Značka Primus vyrábí vařiče a další vybavení ke kempování. Její produkty za více než stoletou tradici firmy testovali uznávaní horolezci a průzkumníci. Čtvrtou značkou, jejíž výrobky budou v nové prodejně k dostání, je firma Brunton. Vyrábí záložní zdroje energie, kompasy, svítilny a další vybavení, které je třeba nejen při pobytu v přírodě.

Pro více informací prosím kontaktujte:
Gabriela Kolářová, Weber Shandwick: gkolarova@webershandwick.cz, +420 724 724 234

O značce Fjällräven
Značka Fjällräven byla založena v roce 1960 Åkem Nordin v severošvédském městečku Örnsköldsvik v suterénu jeho domu. Dnes tato společnost vyrábí nadčasové, funkční a odolné outdoorové vybavení s globálním dosahem a obchody této značky najdeme ve více než 20 zemích světa. Produktová řada Fjällräven zahrnuje outdoorové oblečení pro ženy i muže, stejně jako batohy, stany a spací pytle. Značka Fjällräven vyznává zodpovědné chování vůči lidem, zvířatům i přírodě a také podporuje a udržuje zájem o venkovní aktivity. Společnost je organizátorem dvou populárních outdoorových akcí, Fjällräven Classic a Fjällräven Polar, kterých se každý rok účastní tisíce lidí. Fjällräven je součástí Fenix Outdoor Group. www.fjallraven.com

O společnosti Fenix Outdoor AB
Fenix Outdoor AB je mezinárodní společnost, která se zaměřuje na distribuci oblečení a vybavení do přírody
a pro outdoorové aktivity. Společnost je zapsána v seznamu Nasdaq OMX Stockholm Mid Cap. Jejím hlavním cílem je stát se nejen významnou součástí prodeje, ale také vývoje oblečení a vybavení pro outdoorové aktivity. Původně byla hlavní činnost společnosti zaměřena na prodej produktů vlastní značky Fjällräven. V roce 2001 odkoupil Fenix Outdoor AG řetězec Naturkompaniet, v následujících letech do portfolia společnosti přibyly i další značky: Tierra Products, Primus, Hanwag, Brunton a další síť Partioaitta. V České republice společnost Fenix Outdoor Outdoor AB působí od roku 2010 a zastupuje značky Fjällräven, Primus, Hanwag a Brunton.

O společnosti HUDYsport

Pro vznik společnosti HUDYsport je klíčová postava jejího zakladatele pana Jindřicha Hudečka (*1964). Jeho největší a celoživotní láskou jsou skály – především ty pískovcové, v kraji jeho rodného Českosaského Švýcarska, které již v mládí slézal spolu se svými kamarády. Svůj lezecký talent Jindřich Hudeček uplatnil jako člen reprezentačního družstva a jako účastník světového poháru v lezení na obtížnost či závodů Rock Masters. Mezi jeho nejhodnotnější výstupy patří zimní prvovýstup severní stěnou Triglavu nebo sólovýstup na El Capitan. Díky úzkému kontaktu s výrobci lezeckého materiálu či brigádám v prodejnách s lezeckým materiálem, byla jeho cesta do outdoorového byznysu po pádu totalitního komunistického režimu v roce 1989 nasnadě. V roce 1990 tak zakládá malou firmu, která obchoduje s outdoorovým vybavením a stává se základem pro společnost HUDYsport, tak jak existuje dnes.


Hlavními složkami podnikání je velkoobchod a maloobchodní prodej. Maloobchod je realizován jednotlivými prodejnami HUDYsport. Hlavní organizační složka – centrální kancelář, zajišťuje fungování po všech stránkách od vizí a strategie, výběr zboží a značek, marketing, logistiku až po řízení eshopu - působí tak jako servisní středisko pro všechny maloobchodní prodejny. V neposlední řadě se společnost HUDYsport zabývá distribucí výrobků řady světových značek outdoorového vybavení do České republiky a na Slovensko.


Veškeré procesy ve společnosti probíhají s cílem poskytnout každému zákazníkovi prvotřídní servis dle jeho specifických potřeb a požadavků.

Stručně z historie

Zakladatelem a většinovým vlastníkem společnosti je Jindřich Hudeček, který s podnikáním v outdoorovém oboru začal v roce 1990. Akciová společnost HUDYsport vznikla transformací z původní fyzické osoby v roce 2005. V roce 1993 byla otevřena první prodejna HUDYsport v Praze na Slezské ulici. Devadesátá léta dvacátého století byla ve znamení expanze po celé České republice. Po vstupu do Evropské unie v roce 2004 se z HUDYsportu stává mezinárodní síť – HUDYsport vstupuje na Slovensko. Rok 2009 je počátkem rozvoje úspěšného e-shopu, působícího na trzích České republiky a Slovenska.
Základními atributy HUDYsportu jsou:


PROFESIONALITA
PREMIOVOST
PŘÁTELSTVÍ
PŘÍRODA
PRAVOVĚRNOST - LOAJALITA