Nadační fond Čisté Město společně se společností J.B.J. FILM, spol. s r.o. Petra Jákla, a s mladými kreativci s firmy MYBOXX MEDIA vytvořili jedinečnou limitovanou edici unikátních českých mobilních popelníčků na nedopalky s filmovými motivy, které mají kuřáky a společnost informovat o škodlivosti nedopalků na zemi.

Kampaně budou probíhat, jak na sociálních sítí, v mediích, tak face to face na Náplavce v Praze. Petr Jákl kampaň podpořil např. originálním designem připravovaného velkofilmu Jana Žižka, nejnákladnějšího českého filmu, ve kterém si mají zahrát známé hollywoodské hvězdy. „Touto propagací chceme více upozornit na problematiku nedopalků odhozených na zemi a dostat do povědomí kuřáků, že používání kapesních popelníčků je zcela přirozené a především zodpovědné. Je důležité, aby společnost věděla, že nedopalek na zemi je veliký problém, který může ublížit našim dětem“ dodává Michal Jirásek z Nadačního fondu Čisté Město.

„Situaci s nedopalky řeší všechny evropské země. Chceme, aby se o tomto problému vědělo i v naší Republice a k tomu rádi podpoříme originální český užitečný výrobek“ dodává Pavel Hošek, kreativní ředitel společnosti MYBOXX MEDIA.

 

 

Text nevyjadřuje názor redakce